
شرایط بازگشت کالا
مشتری گرامی ؛
جهت ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه لطفا قبل از تماس با پشتیبانی و مکاتبه با خدمات پس از فروش رندوشاپ، محتوای این صفحه را با دقت مطالعه بفرمایید.
راهنمای خدمات
تلاش همکاران ما در مجموعه رندوشاپ این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما عزیزان برسد، با این وجود ممکن است پس از خرید به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفتهایم که با آسودگی خاطر در مدت 7 روز بعد از دریافت کالا، برای بازگرداندن آن اقدام کنید.
ارائه خدمات در چارچوب قوانین مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نظر گرفته شده است.
چه کالاهایی شرایط بازگشت دارند؟
- کلیه محصولات موجود در سایت، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
- محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا را دارا میباشند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.
- پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه کالا و محصول خریداری شده خراب یا دارای مشکل و ایراد فنی و ظاهری بود، میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به کارشناس خدمات پس از فروش که شماره مکاتبه با وی در پایین همین صفحه است، اطلاع دهید. پس از 24 ساعت فروشگاه رندوشاپ هیچ مسئولیتی در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.
- کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه رندوشاپ به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت 7 روزه کالا نمیشوند.
- محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا 7 روز اول قابل برگشت به فروشگاه رندوشاپ است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. رندوشاپ در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت اما با هماهنگی های قبلی پذیرای برخی از محصولات باگارانتی در دوره بعد از 7 روز خواهد بود.
شرایط بازگشت کالا
- جهت ارتباط با بخش خدمات پس از فروش، میتوانید به شماره 09391674365 و یا آی دی @Rendoadmin در "تلگرام" پیام ارسال نمایید.
- در قالب پیام "متنی"، شرح مختصری از علت درخواست بازگشت کالا به همراه کد، اطلاعات سبد خرید و عکس محصول خود را ارسال کنید.
- در تلاش خواهیم بود تا حداکثر پس از 1 روز کاری به پیام مشتری پاسخ دهیم.
- توجه داشته باشید، تمامی کالاهای بازگشتی باید در شرایط اولیه به همراه جعبه محصول و برچسب رندوشاپ روی کالا باشد.
- پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش رندوشاپ، هماهنگیهای لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
- کارشناسان خدمات پس از فروش رندوشاپ، طی 2 الی 3 روز کاری پس از دریافت کالا، نتیجه تست را به مشتری اعلام خواهند کرد.
در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز میگردد.
هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش رندوشاپ باشد، هزینههای ارسال به عهده رندوشاپ است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به رندوشاپ ارسال شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان رندوشاپ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
- اگر ساکن شهری جز اصفهان هستید برای بازگشت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نمایید.
- فروش و ارسال صرفا از طریق سایت و روشهای ذکر شده صورت میپذیرد.
سوالات متداول
بسته من چه زمانی میرسد؟
- سفارشات غیر از استان اصفهان با تیپاکس ارسال میشوند و هزینه بصورت پس کرایه اعمال میشود
- زمان تقریبی تحویل، با توجه به مقصد سفارش، بعد از پردازش و تحویل محصول به پست، حداقل 2 و حداکثر 4 روز کاری است.
- تحویل سفارشات برای شهر های تبریز، کرمانشاه، قم، یزد، قزوین، زنجان، اردبیل، گرگان، ارومیه، اراک، خرم آباد، مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان ،اصفهان ،گیلان، مازندران ،همدان در صورتی که تا ساعت 11 (قبل از جمع آوری مرسولات پستی) روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، 2 تا 3 روز کاری خواهد بود
آیا در روزهای تعطیل ارسال دارید؟
سفارش هایی که در روزهای تعطیل و یا بعد از ساعت 11 ثبت گردد در اولین روز کاری پردازش و ارسال خواهند شد.
آیا ارسال رایگان است؟
تنها هزینه بسته بندی رایگان است اما کلیه ارسال ها با تیپاکس یا ماهکس انجام میشود هزینه بصورت پس کرایه از مشتری دریافت میشود.